Monday, December 12, 2011

~~SEANDAINYA~~

Andai Suatu Saat Aku Hilang Daripada Pandangan Mu,Usah Kau Cari..
Kerana Aku Tak Pernah Meninggalkan Mu..
Andai Suatu Masa Aku Berhenti Menghubungi Mu..
Usah Kau Gusar Kerana Mungkin Aku Perlukan Masa..
Andai Suatu Saat Aku Mengalirkan Air Mata..
Usah Kau Usap Kerana Aku Ingin Membasuh Sedikit Rasa Cemburu..
Namun Andai Suatu Saat Kau Hilang Dari Pandangan Mata Ku..
Aku Akan Sentiasa Mendoakan Kebahagiaan Mu..
Andai Suatu Saat Kau Berhenti Menjawab Panggilan Ku..
Ingatlah Bahawa Aku Selalu Ada Saat-Saat Kau Memerlukan Ku..
Andai Suatu Masa Kau Tersenyum Bahagia..
Aku Juga Akan Tersenyum Gembira..
Cuma Pesan Ku..
Andai Suatu saat Sedang Kau Memerlukan Ku & Aku Tidak Bisa Ada Untuk Membantu..
Usahlah Kau Binggung & Ragu..
Bukan Kerana Aku Membenci Mu..
Tapi Kerana Aku Takut Akan Menyakiti Diri Mu..

No comments:

Post a Comment