Thursday, December 1, 2011

Cinta Ke Akhirnya

Bf : Kita main satu game nak tak ?
Gf : Game apa ?
Bf : Mcm ni,esok awk tak payah contact saya.Mksudnya tak payah SMS,call or apa yg berkaitan lah.Saya pun buat mcm tu dkt awk ok? Kita tgok sape menang .
Gf : Okay !

Esoknya ,si Gf terpksa lah tahan rindu kat Bf .
Mengenangkan yg ni satu permintaan,
si Gf cuba kuatkan hati.
Keesokkan harinya,
si Gf call si Bf .
Tapi tak di jwb.So si Gf pegi la rumah Bf dia .
Di luar rumah..rmai org .
Dia mula rasa pelik then trus msok ke dalam rumah .
Sekujur tubuh terbaring kaku di dlm rumah .
Dan tubuh itu adalah jasad si Bf yg sudah tiada .
Mak si Bf pun bagi surat kat GF .
Surat yng bertulis :

Sayang ,
smlm awk dpt hdup sehari tnpa saya .
Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dpat hdup bhagia tnpa saya . Love you  sayang..
So Sad

No comments:

Post a Comment