Tuesday, December 13, 2011

KEINGINAN AKU

Salam, =)
Asyik bermadah je sejak dua menjak ni kn..ni nk berseloroh lak sikit-sikit..
Haa....td msuk meeting..jage slide..nk di jd kan cite..tibe2 lak terperasan...dalam hati "eh..cantik lak notebook ni..nmpk baru..pe brand ek??"..belek punye belek ACER ASPIRE 4830TG..isk da terjatuh cinte lak..ase msti mhl ni...byk btul kan kerajaan bg peruntukan kt kementerian ni..huhu jeles lak..bile la agak nye aku dpt beli bende tu erk..

haaa..ni la pic notebook tu..search kt google je ni..cantik kan..hanya mampu berangan je kot..dpt sentuh pon da ok la kot td kan..Ni bru berkenan td..Tpi da lame satu benda ni aku nk sangat ade tp xleh nk beli lg..asal kumpul duit je mesti ade je benda nak kena pakai duit..xpe la mungkin xde rezeki lagi..nak taw pe benda nye..ni haa..jeng..jeng..jeng...
 ni ha Blackberry 9870 a.k.a Bold 3

cantik kan??ni la angan-angan aku selama ni..hehehe..tp xpe la xdpt pon..xde kemampuan lagi..keje pon kuli jek..hehe..aku da ckup sayang tepon yang ade skrg..janji leh SMS n wat call kan..(padahal dalam hati memberontak nk sgt) hahahaha...haaa..ade sape-sape sudi bg tuk hadiah krismas ke??jd santa claus anta hadiah kt kanak-kanak..huhuhu..ke nk bagi hadiah new year ke kn...kecik tapak tangan..bakul durian aku tadah kan..kihkihkih...isk merepak je kan..tp 2 ar keinginan utama aku skrg..1st BB BOLD 3 & 2nd NOTEBOOK ACER ASPIRE 4830TG..Ya Allah pemudahkan la perjalanan hidup hambamu ini..Aminnn..

k jumpe lagi laen post k.. =) bye!!

No comments:

Post a Comment